יום שישי, 6 ביוני 2014

היצירה היפה מכולן

אזהרה: הפוסט הבא אינו קשור בתזונה והינו אישי לחלוטין.

אני חושב שהאהבה הזו לאמא אדמה, נמצאת בכל אחד ואחת מאיתנו. גם אם אתם לא מרגישים זאת. היא המוצא שלנו, היא זו שנותנת לנו חיים, חיים שמתחילים בקרני השמש. כולנו נולדים לעולם הנפלא הזה כחלק בלתי נפרד מהטבע, וממעגל החיים והמוות. אני תמיד אעריך את הזכות הזו שנתנה לי, להיות חלק מהעולם הזה.

למרות שאני היום "תקוע" בעיר הגדולה, האש הזו, שהיתה בי מאז שאני זוכר את עצמי, לעולם לא תכבה.

This is who I am, this is who we are

וזו סיבה טובה לעלות את אחת היצירות היפות, של הלהקה האהובה עלי, עם תמונות עוצרות נשימה של היצירה היפה מכולן.


4 תגובות:

  1. איזה עילוי!!! איזה מוזיקה!
    הלהקה הזו מלווה אותי חיים שלמים
    והנוף מכניס אותי גורם לי לבכות מהתרגשות!
    אווף על הבטונדה שאני חיה בה
    יום יבוא.... ואחזור לשם
    :)

    השבמחק
    תשובות
    1. ליזי אין עליך. תודה רבה על הכל ותהני מהגיטרה הבוכיה והמצמררת של דיויד גילמור, אל מול "אמא טבע" :)

      מחק
  2. תודה רבה על 7 דק' של גן עדן!!!

    השבמחק